AKEP200HB23AM
Az AKERO PAS ergonomikus nyereg, amelyet az all-road világának szenteltek, egy uniszex modell, amely ideális minden olyan kerékpáros számára, aki kényelmet keres minden típusú használathoz, az ingázástól az országúti kerékpározáson át a terepkerékpározásig. Rövid és széles nyereg (255x150mm), félköríves formával és változó sűrűségű párnázással, ami nagyon sokoldalúvá teszi minden távra, a rövidebb városi ingázástól a hosszabb túrákig, akár terepen is. A rugalmas injektált nejlon talp ebben a nyitott változatban a Prologo PAS rendszerével rendelkezik, egy széles központi csatornával, amely képes kiküszöbölni a nyomáscsúcsokat, tovább növelve a kényelmet pedálozás közben.
Shape: Semi-round
Szint: Sport
Méret: 255x150mm
Tömeg: 214g
Pálca: T2.0 / 7mm
Tech: PAS
Prologó kisokos:
PAS: nyomáscsökkentő technológia a nyereg középső részén. A csatornát úgy tervezték, hogy a véráramlás javításával kiküszöbölje a nyomáscsúcsokat és a zsibbadást.
MSS – Multi Sector System: Három különböző egyedi zóna van feltérképezve és elválasztva a nyereg mentén, mindegyik különböző habokból és egycellás párnázásból áll. Ezek a területek egymástól függetlenül működnek, és alkalmazkodnak minden kerékpáros pozícióhoz.
CPC - Connect Power Cotrol: 3D kúpok, amelyek maximalizálják a tapadást és stabilitást, ütéscsillapítást és léghűtést.
Active Base: Innovatív rendszer, amely a központi lyukon elosztja a nyomást és fokozza a kényelmet.
Prologó nyeregpálcák:
TIROX: A sín könnyűszerkezetes acél, rendkívül ellenálló a vonóerővel és a torzióval szemben, köszönhetően a fizikai tulajdonságainak. Súlya miatt a légi közlekedésben és a repülőgépiparban használják. Max megengedett meghúzási nyomaték: 12 Nm
T2.0: Korszerű eljárással készült krómozott sín, amely ugyanolyan műszaki ellenállás mellett kisebb tömeget biztosít. A Dimension kollekcióhoz kifejlesztve. Max megengedett meghúzási nyomaték: 12 Nm
T4.0: A HRC 39+/-2 krómozott sín tökéletes kompromisszumot jelent a mechanikai és a műszaki ellenállás között. A repülőgépiparban és a fegyveriparban használják. Max megengedett meghúzási nyomatékok: 12 Nm
NACK: Szénszálas, kevlár és alumínium szálak kerülnek a nyeregcső rögzítési területére, amelyeket a Braided Carbon Rail (BCR) nevű gyártási eljárással kezelnek. Max. megengedett meghúzási nyomaték: 8 Nm